Кодові імена Дует, рос (Codenames Duet)

10335

Новий товар

Шпигуни, звичайно ж, повинні володіти залізними нервами, але все одно вони просто люди. Прийшов момент, коли вони просто втомилися від утомливих протистоянь і секретних розвіддій та прийняли рішення про спільну операцію, необхідну для того, щоб подолати супротивника світового значення.

Детальніше

Наразі товар відсутній

Ціна 630,00 UAH

Шпигуни, звичайно ж, повинні володіти залізними нервами, але все одно вони просто люди. Прийшов момент, коли вони просто втомилися від утомливих протистоянь і секретних розвіддій та прийняли рішення про спільну операцію, необхідну для того, щоб подолати супротивника світового значення.

Вашій увазі пропонується довгоочікуване продовження легендарної і всіма улюбленої настільної гри Кодові Імена - Codenames Duet! Цю гру можна вважати кооперативною, і розроблена вона спеціально для 2 гравців, однак шпигунський світ не виключає співпраці, тому спробувати себе в цій епатажній грі можуть і четверо гравців. У коробці чотириста нових карт зі словами, які гравці зможуть перемішати з картами з оригінальної версії гри. А в галереї секретних агентів гравці зустрінуться з новими обличчями.

Перед початком гри

Перед тим, як почати гру, потрібно розташуватися один проти одного. На поверхню ігрового столу потрібно викласти карти слів в формі ігрового поля п'ять на п'ять. Біля цього поля потрібно покласти стопку тайлів агентів і тайл вбивці.

Карта місій

Тоді як основним завданням гравців в оригінальному варіанті гри була локальна перемога над ворогом, в цій версії необхідно займатися виконанням різних місій, які розташувалися по всій Землі. Всі вони позначені на секретну карту за допомогою спеціальних кружечків. Поруч з цими кружечками є назва міста, в яке гравцям і належить відправитися, і ще 2 цифри, які і означають умови майбутньої місії. Перша цифра - це кількість ходів, а друга - число помилок, які допустимо зробити. Жетони мирних жителів стають жетонами ходів.

Неподалік від ігрового поля потрібно викласти таку кількість жетонів ходів, яке передбачено конкретної місією. Жетони допустимих помилок необхідно покласти картинкою з мирними жителями наверх, а всі інші - галочкою наверх. Якщо кількість ходів буде більше дев'яти, гравець зможе скористатися додатковими синіми жетонами. Так як творець гри Codenames Володимир Хватіл з Чехії, то абсолютно очевидно, що перша місія буде чекати гравців саме там, в Празі.

Не варто зволікати, вписуйте назву своєї команди і можете починати!

Ставка більше, ніж життя

На карті-ключі зображені різні частини міста: західна чи східна, види старого міста або нового. Карту необхідно встановити на підставку, щоб всі гравці могли дивитися тільки на свою частину карти. З усіх боків за допомогою зеленого кольору позначені дев'ять агентів, з якими надалі можливе встановлення контакту.

Тоді як в оригінальній грі на всіх сторонах є лише по одному вбивці, то в настільній грі Codenames Duet вбивць вже троє.

Подвиги розвідників

Основне завдання гравців - встановлення контакту з п'ятнадцятьма агентами. Учасники гри повинні по черзі вимовляти кодові назви слів і відгадувати при цьому, де ж знаходяться агенти. Цей варіант гри трохи відрізняється від класичної Codenames, так як під час ходу гравці можуть здійснювати необмежену кількість спроб, число яких не залежить від чисел в кодових словах. Спроби можуть відбуватися до того моменту, поки гравцям не вдасться розгадати правильний варіант.

Отже, на початок гри всі гравці мають величезну кількість спроб і карту місій - можна сміливо сказати, що майже весь світ біля їхніх ніг, проте потрібно пам'ятати, що число ходів все ж не безмежне ...

Гра обіцяє бути вельми цікавою!

Встановлення контакту

У житті будь-якого секретного агента повно найрізноманітніших несподіванок, і в будь-який момент у шпигунів може статися щось з ряду геть.

Коли гравцеві вдається відкрити агента, він повинен викласти певний тайл на відповідну ділянку ігрового поля лицьовою стороною до учасника, якому вдалося встановити контакт.

Коли хто-небудь з учасників відкриває картку з мирним жителем, на відповідне поле повинен бути викладений жетон мирного жителя лицьовою стороною до учасника гри. Саме по розташуванню жетона гравці і можуть визначити, що з боку відповідного учасника за словом прихований хтось із мирних жителів, а з боку партнера може ховатися хто-небудь ще: хтось із мирних жителів, агентів або вбивць. Якщо ж іншому гравцеві вдасться зустріти агента, то картка з його зображенням повинна підкладатись під жетон мирного жителя лицьовою стороною до учасника гри, який зміг встановити контакт. У випадках, якщо другому гравцеві також пощастить зустріти мирного жителя, на розподіл потрібно буде викласти ще 1 жетон мирного жителя. Ці жетони повинні закривати слово, яке не буде вже вгадуватися.

Точно так же, як і в оригінальній версії гри, учасник може не скористатися всіма своїми спробами і закінчити вгадувати. У цьому випадку він повинен взяти жетон і викласти його перед собою галочкою вгору.

Зустрітися з вбивцею - значить знайти собі загибель, адже будь-яка зустріч з ним означає лише програш і вірну смерть.

Останній шанс

Якщо після використання всіх жетонів ходів у учасників так і не вийде встановити контакт з п'ятнадцятьма агентами, вони не можуть більше отримувати підказки та повинні вибудовувати свої припущення, спираючись лише на ту інформацію, яку їм надали раніше. Якщо ж їм не пощастить зустріти мирного жителя або вбивцю, їх чекає програш.

Я виконав своє завдання

Якщо вашій команді вдалося розгадати всіх агентів, ви можете повідомити про це свого супротивника і не давати більше ніяких підказок. Тепер настав час спрямувати всі свої сили на те, щоб знайти агентів противника.

Ульотне тріо і шпигунські секрети

На перший погляд гравцям може здатися, що в грі дуже багато вбивць, проте саме їх кількість і є їх слабким місцем. Якщо вбивця діє самостійно, він може сховатися в будь-якому місці, а якщо ж вони працюють групами, вони повинні працювати спільно, дотримуючись конкретної схеми дій:

  • перший вбивця - це вбивця, який працює на стороні іншого гравця;
  • другий вбивця - представник мирних жителів, які знаходяться на стороні іншого гравця;
  • третій вбивця - агент, який представляє сторону іншого гравця.

Гравцям необхідно використовувати всі ці переваги, щоб постаратися уникнути небажаних зустрічей з мирними жителями і вбивцями. При цьому гравці не можуть розповідати своїм противникам про те, де розташовані мирні жителі і вбивці.

Місія виконана!

Після встановлення зв'язку з усіма агентами місія може вважатися виконаною, і її необхідно відзначити на карті галочкою. Учасники гри повинні підвести підсумки, оцінити свої професійні досягнення і те, наскільки ефективною була їхня командна робота. Тепер можна починати наступну місію: бути подорож на локацію нового міста, для чого потрібно пройти по лініях, зображеним на секретних картах.

На кого розрахована гра

Набридло змагатися з колегами-шпигунами? Тоді ви можете об'єднатися і постаратися разом поборотися з новою глобальною загрозою. Хочете зробити гру ще більш ризикованою? У цьому вам допоможе трійка найманців! Ви вже грали в оригінальну версію Codenames? Тоді спробуйте об'єднати всі карти зі словами з цих двох ігор і зробити гру воістину унікальною і захоплюючою.

Автори гри рекомендують такі ігри, як Codenames, Codenames: Pictures, Знахідка для шпигуна, Актівіті Кодове слово і Містеріум.

  • Час гри 15-30
  • Кількість гравців 2-4
  • Вік 14-18+
  • Мова Російська
  • Сеттинг Абстракція
  • База Базова гра

Наразі коментарі відсутні.

Напишіть відгук
Кодові імена Дует, рос (Codenames Duet)

Кодові імена Дует, рос (Codenames Duet)

Шпигуни, звичайно ж, повинні володіти залізними нервами, але все одно вони просто люди. Прийшов момент, коли вони просто втомилися від утомливих протистоянь і секретних розвіддій та прийняли рішення про спільну операцію, необхідну для того, щоб подолати супротивника світового значення.

7 інших товарів в цій категорії: