Нуар, рос (Noir)

10338

Новий товар

Досвідчений детектив Ернест пильно розглядав невелику магнітну дошку, яка була заповнена фотороботами можливих злочинців. Порожній і розсіяний погляд міг би запросто обдурити якогось молодого слідчого, але погляд Ернеста означав лише серйозний хід думок, який детектив вибудовував в голові вже кілька годин поспіль.

Детальніше

Наразі товар відсутній

Ціна 435,00 UAH

Досвідчений детектив Ернест пильно розглядав невелику магнітну дошку, яка була заповнена фотороботами можливих злочинців. Порожній і розсіяний погляд міг би запросто обдурити якогось молодого слідчого, але погляд Ернеста означав лише серйозний хід думок, який детектив вибудовував в голові вже кілька годин поспіль.

Розслідування ніяк не хотіло рухатися з місця, і здавалося б, справа можна віднести в статус «мертвих висяків» ... Але раптом Ернест схопився зі стільця, грюкнувши що є сили долонею по голові. «Саймон! Звичайно, Саймон! »- вигукнув детектив. Саймон, літній дворецький, в цю хвилину займався приготуванням чаю і навіть не міг припустити, що дитяча помилка в його злочині зіграла фатальну роль ...

Звучить, як невиданий шедевр пера Агати Крісті? Тепер ви самі зможете писати історії, гідні найвищих нагород літературних критиків! Настільна гра «Нуар» - це набір з шести окремо взятих детективів, кожен з яких має свою сюжетну лінію і не схожий на інші. Половина з них - дуельні, ще три - розраховані на командні битви. Перед початком кожної партії гравці розкидають всі карти Підозрюваних - їх 25, викладають квадратом 5 на 5.

Залежно від кількості учасників гри загальне число підозрюваних може змінюватися. У коробці з грою також є карти Доказів, які дублюють картки з Підозрюваними. Їх викладати на стіл не потрібно!

Детектив проти бандитизму

Це класична дуельна гра. Один гравець - інспектор, інший - бандит. Завдання мафіозі при цьому - знищити не менше 14 невинних громадян або самого детектива. Завдання представника влади - піймання бандита!

У числі 25 Підозрюваних є дві таємних ролі. Однією управляє Бандит, іншою Інспектор. Учасники ходять по черзі, за один хід можна зробити лише одну з дій:

Виставити Підозрюваних на полі. Для цього потрібно перемістити одну сходинку або стовпець хоча б на одну карту. Карту, яка випала з ігрового квадрата, потрібно покласти на отвір, що утворився. Виконати цю дію може як Детектив, так і Бандит.

  • Вбивство Підозрюваного. Доступно бандиту, а усунути можна лише персонажа з сусідньої карти. Гравець-бандит повинен повідомити, кого він вбиває, після чого перекласти карту сорочкою вгору (відкривається сторона «Убитий»). Якщо загиблий - не детектив, партія триває.
  • Звинувачення Підозрюваного. Доступно Детективові, підозра оголошується лише персонажу з сусідньої карти. Бандит повинен чесно повідомити, чи його це карта - якщо Інспектор помилився, гра буде продовжена. До речі, в Нуарі можна непогано блефувати: наприклад, Детектив може звинуватити сам себе, щоб заплутати мафіозі!
  • Виправдання Підозрюваного. Ті ж правила, що і при оголошенні обвинувачення. Інспектор бере карту з Доказів і кладе її на стіл поверх карти з тим же персонажем.
  • Допит. Доступний бандиту. Перед вбивством можна задати питання: чи немає поруч Інспектора? Відповідати на запитання доведеться самому Детективові - приховувати щось не можна, такі правила! До речі, Допит відкритий і для Поліцейського, але лише після виправдання колишнього Підозрюваного.
  • Оновити карти. Якщо під час гри в кожному рядку або стовпці є по одному вбитому, обидва гравці отримують право зрушити карти, зменшивши розміри ігрового поля.

 У дуельному режимі перший хід завжди робить Бандит.

Кілер проти Сищика

Ще один вид гри «1 на 1». Різниця між Кілером і бандитів - в упорядкованості вбивств. Кілер усуває жертв з власного списку. Вбивати в хаотичному порядку забороняється! Перешкодити йому може лише Детектив.

Мета Вбивці - ліквідація всіх жертв зі списку. Перед стартом гри Кілер повинен взяти чотири карти, перевернувши їх сорочкою догори. Вбивця не знає всього списку заздалегідь: знайомство з наступною жертвою відбувається лише безпосередньо перед вбивством. Після успішної ліквідації персонажа, Кілер отримує право відкрити наступну карту зі списку.

Завдання Сищика - піймання Кілера. Його повноваження такі ж, як і у Інспектора. Різниця лише в тому, що він завжди знає про наступну жертву Вбивці. Решта правил збігаються з попереднім дуельним режимом.

Злодій-віртуоз

Принципи цього режиму гра залишилися колишньою, а ось цілі і стартові можливості гравців помінялися! На всі карти Підозрюваних потрібно викласти по одній монеті (фішці). Завдання Злодія - зібрати всі монетки, обікрав кожного з персонажів. Місія головного копа - знайти і знешкодити Злодія!

Відмінність від попередніх версій гри полягає і в наявності нових помічників. Так, Копу допомагають два офіцера, а ось Злодій навчився ховатися під виглядом інших ігрових героїв.

Шпигунські пригоди

Командні варіації Нуар відрізняються хорошою ігровою динамікою. Кожен з учасників в цьому режимі є шпигуном, який може об'єднатися в команду з іншими гравцями, або бути «вовком-одинаком». У будь-якому випадку, суть гри залишається незмінною: ловите інших шпигунів, або зловлять вас!

У командній грі всі шпигуни-однодумці можуть вести відкриті переговори, потай «маякуовати» один одному і спілкуватися будь-якими іншими способами. Правила гри не відрізняються від дуельних режимів за одним винятком: шпигуни не вміють вбивати, вони лише ловлять ворогів. Дія «Допит» дозволяє вивести сусідніх гравців на чисту воду, а поле оновлювати можна лише за умови затримання шпигунів з кожного рядка або стовпця.

Федерали vs Мафіозі

ФБР прагне знешкодити небезпечний клан Мафії. Бандити постійно стратять цивільних, а лягаві - заарештовують мафіозі. В цьому режимі гри у кожного з учасників є своя особлива роль, а також унікальні здібності персонажів. Наприклад, за ФБР-івців можуть зіграти Агенти під прикриттям, Детективи, Оперативники, Криміналісти. За мафіозі - Бандити, Маніяки, Підривники і Снайпери.

Обидві команди роблять ходи по черзі, порядок чергування гравців в командах також обговорений. Розмовляти між собою не забороняється, але всі переговори повинні бути чутні іншим учасникам гри.

Зухвале пограбування

Професійні злодії намагаються пограбувати банк! На захист банку - лише один Начальник Безпеки, але його можливості дійсно круті. Отже, за Злодіїв зіграють такі персонажі: Хакер, Рядовий Медвежатник (Зломщик), Інсайдер, Підставна «качка», Чистильник, Професійний Зломщик, Наслідувач і Стукач. А ось глава служби безпеки банку отримує допомогу у вигляді чотирьох молодших офіцерів.

Карти ігрових героїв викладаються квадратом 7 на 7. У чотирьох кутах квадрата - банківські сейфи. Завдання грабіжників - обчистити сейфи, завдання лягавих - перешкодити їм!

Кому підійде гра?

Любителі гостросюжетних детективів, зухвалих вбивств і пограбувань, зачаровують душу розслідувань і невловимих злочинців - швидше за стіл! У Нуар грати можна і вдвох, і розбившись на команди. Гра підійде для кожного, хто любить логічно подумати, обмежень за віком немає!

  • Час гри 15-45
  • Кількість гравців 2-9
  • Вік 13-18+
  • Мова Російська
  • Сеттинг Гангстери
  • База Базова гра

Summary

0

(0 Reviews)

Select a row below to filter reviews.

  • 5
    (0)
  • 4
    (0)
  • 3
    (0)
  • 2
    (0)
  • 1
    (0)

Write a review

Write your review

Нуар, рос (Noir)

Нуар, рос (Noir)

Досвідчений детектив Ернест пильно розглядав невелику магнітну дошку, яка була заповнена фотороботами можливих злочинців. Порожній і розсіяний погляд міг би запросто обдурити якогось молодого слідчого, але погляд Ернеста означав лише серйозний хід думок, який детектив вибудовував в голові вже кілька годин поспіль.

Yes No
30 інших товарів в цій категорії: