Скриня пригод (Dungeon roll), рос

10195

New product

Скриня пригод - класична настолка з ігровими кубиками. Правила її дуже прості, а ігровий процес неймовірно цікавий і динамічний! До речі, сама гра є російськомовною локалізацією крутої іграшки Dungeon Roll.

More details

Price 510,00 UAH

Таємничі підземелля вже зачекалися вас! У цій грі вам належить відвідати підземний світ, який буквально тріщить від кровожерливих монстрів! Він сповнений скелетами, величезними драконами та цілою зграєю інших чудовиськ, перемога над якими обіцяє гравцям неймовірні багатства і безцінний досвід. Але не варто забувати навички бігу, адже це ваш єдиний шанс вижити в разі нерівної сутички!

Ігрова скриня - що ж в ній?

Оригінальність гри полягає в її оформленні: комплект поставляється в справжнісінькій скрині! Так, в ній містяться карти, ігрові фішки (жетони) та купа інших цікавих речей.

Щоб почати партію, дістаньте із скриньки карти, кубики та ігрові правила - фішки нехай полежать, їх слід використовувати трохи пізніше. Кожен гравець отримує по одній карті Героя (вибирає він її сам або ж тягне жереб, залежить від обраних правил). У всіх Героїв є свої унікальні здібності, одна з яких доступна протягом всієї партії, а ось друга - лише одного разу під час спуску в підземелля.

Кубики Добра - білого кольору, чорні - кубики Підземелля. Десятигранна фігурка використовується в якості спеціального лічильника, який показує гравцям поточний рівень Підземелля. Складно? Та нічого подібного!

Як же відбувається гра?

Отже, партія вже почалася. Один з гравців отримує кубики білого кольору, а той що сидить по ліву руку від нього - чорного. Так, в цій настолці належить битися один проти одного! Білі кубики позначають спеціальний загін, з яким гравець і піде в підземеллі, чорні - жителів цього самого підземелля.

Які класи персонажів є в грі?

  • Воїни. Кожен воїн за хід перемагає одного скелета, рідину або будь-яку кількість гоблінів;
  • Маги. Один маг знищує лише одного гобліна, скелета або рідину (до речі, їх можна «мочити» без обмежень за кількістю!);
  • Злодії. Цей клас не дуже сильний в боях, проте Злодій перемагає гобліна, скелета або рідину (кожного лише по одному). А ще Злодії вміють розкривати скрині!
  • Чемпіони. Назва говорить сама за себе! Такий юніт перемагає будь-яких монстрів без обмежень по їх числу (виняток становлять лише дракони);
  • Сувої. Дозволяє кинути чорні або білі кубики ще один раз. 

Після того, як кубик буде зіграно, його відправляють на Цвинтар. Повернути його звідти вийде тільки єдиним способом - випити Цілюще Зілля, яке дозволить використовувати кубик ще один раз.

Час заселити підземелля! Отже, на кубиках чорного кольору гравцеві можуть попастися: гоблін, скелет, жижа, дракон, скриня зі скарбами або зілля. До речі, останні два - це не монстри, а спеціальні знахідки, які значно полегшують завдання «темного» гравця.

Коли ж Дракон знищить непроханих гостей?

Всі кубики із зображенням дракона складаються в Лігво. Після збору трьох (або більше) кубиків він виходить на вирішальну битву! Перемогти його буде непросто - для вбивства дракона будуть потрібні зусилля відразу трьох членів команди. Наприклад, Злодія, Воїна і Мага.

У разі перемоги над драконом гравець отримає по одному жетону Досвіду і Скарбів (з ігрової скриньки). А ось якщо сил виявилося недостатньо, доведеться бігти з підземелля якомога швидше, при цьому ніяких «булочок» для лузера не передбачено! Залишається лише передати хід наступному гравцеві - можливо, він буде більш щасливим ...

Спускаємося ще нижче або вже залишаємо Підземелля?

Коли всі лиходії переможені, гравець може зробити вибір: залишити Великий льох або ж відправитися ще глибше. Якщо ж він вибрав продовження гри, можна пересунути десятигранник на наступну цифру (нагадаємо, з самого початку партії він встановлений на одиницю), після чого кинути чорний кубик певну кількість разів.

Кубики білого кольору при цьому залишаються на своїх колишніх значеннях. Само собою, у міру збільшення рівнів гравцям стає куди складніше побігти лиходіїв Підземелля!

Якщо ж гравець приймає рішення покинути Підземелля, то нагородою для нього стануть спеціальні жетони Досвіду (їх кількість дорівнює поточному рівню гри). Наступний хід буде робити учасник, який грав на «темній» стороні в попередньому раунді.

Кожен з гравців робить рівно по три візиту в Підземелля, після чого гра закінчується. Переможцем вважається той шукач скарбів, якому вдалося зібрати максимум Досвіду. Як бачимо, нічого складного в правилах «Скрині» немає!

Кому сподобається ця гра?

Якщо ви любите тематику монстрів і не уявляєте хорошої настільної гри без кидання кубиків, то Скриня пригод обов'язково сподобається вам! До речі, грати в цю настолку можна і самому, і з друзями. Загалом - Рекомендуємо!

  • Время партии 15-30
  • Количество игроков 1-4
  • Возраст 8-18+
  • Язык Русский
  • Сеттинг Фэнтези
  • База Базовая игра

Наразі коментарі відсутні.

Напишіть відгук
Скриня пригод (Dungeon roll), рос

Скриня пригод (Dungeon roll), рос

Скриня пригод - класична настолка з ігровими кубиками. Правила її дуже прості, а ігровий процес неймовірно цікавий і динамічний! До речі, сама гра є російськомовною локалізацією крутої іграшки Dungeon Roll.

Комплектация:

 – 8 карт героев
 – 7 белых кубиков
 – 7 черных кубиков
 – кубик D10
 – 36 жетонов сокровищ
 – 24 жетона опыта
 – 4 карты памятки
 – правила игры

30 інших товарів в цій категорії: