Агентство «Час» (T.I.M.E. Stories), рос

10220

Новий товар

Приголомшливий квест, який ця гра створює на поверхні вашого столу! Вона перетворить вас в справжніх агентів, які працюють в секретному агентстві "ЧАС" (T.I.M.E)

Детальніше

Наразі товар відсутній

Ціна 1 750,00 UAH

Агентство Час - це приголомшливий квест, який ця гра створює на поверхні вашого столу! Вона перетворить вас в справжніх агентів, які працюють в секретному агентстві ЧАС (T.I.M.E). Ця служба займається запобіганням тимчасових катастроф, в ході чого відправляє своїх співробітників не куди б то не було, а в саме минуле. Ну або в майбутнє - кому як пощастить!

Після переміщення по часових коридорах учасники гри повинні будуть почати розслідування. Для цього необхідно подорожувати по різних локаціях, та не просто подорожувати, а приміряючи на себе образ певного персонажа, в тілі якого і належить вирішувати агентські завдання. Загалом, потрібно відповідати обстановці на всі сто.

Це командна гра, тому досягти поставленого завдання можна лише спільно.

Квест на ігровому столі, чи реально це?

Спершу-наперво необхідно ознайомитися з основними правилами цього квесту. У коробці ви знайдете ігрове поле, всі необхідні картки - локації, предмети, персонажі, фішки, жетони, кубики та багато іншого. Там же буде і початковий сценарій. В основну версію входить чотири повноцінних сценарія, серед яких - The Marcy Case, Prophecy of Dragons і Under the Mask.

Повторно проходити місії вже не так цікаво, хіба що ви не дограли до кінця ... Загалом, місії, які були пройдені учасниками гри раніше, вже не варто проходити повторно, так як це буде вже не так захоплююче.

Куди тепер агентство T.I.M.E відправить своїх агентів?

У комплект гри входить сценарій під назвою Asylum (Психіатрична лікарня). Саме ця локація і стане місцем прибуття гравців, де кожен отримає роль пацієнта з усіма наслідками, що випливають. Варто зауважити, що автори гри продумали все до найменших деталей, тому учасники гри практично зіллються зі своїми героями, і хвилюватися їм доведеться і за свого персонажа, і за результати місії.

Герої гри мають унікальні властивості й вміння. Наприклад, у дівчинки-каннібалки без проблем вийде насолодитися смаком трупів своїх суперників і при цьому відновити втрачені сили. По ходу гри можна прокачати вміння своїх героїв, знаходячи цікаві і потрібні предмети (не забуваємо про Манчкін!).

Мета місії

Не будемо розкривати всіх карт і видавати секрети. Що потрібно робити, ви здогадаєтеся по ходу гри. Але не забувайте, що якщо ви провалите місію, вам доведеться повернутися в самий початок. Кожна нова спроба (або забіг) зробить проходження місії простіше, так як у вас вже з'явиться частина необхідних даних для виконання місії.

В середньому на місію йде три-чотири спроби, а тривати гра може до 5 годин.

Хід гри

Агенти виявляються в психлікарні, ще залишаючись самими собою ... Цей момент і є відправною точкою пригоди. Гравці не знатимуть, що їм потрібно робити, і куди прямувати, але не можна сидіти склавши руки: рухайтесь по кімнатах, трусіть всі шафки, шукайте необхідні вам предмети, намагайтеся проаналізувати все, виконати необхідні дії і використовувати знайдені предмети найбільш ефективно. Потроху пазли в вашій голові почнуть складатися, і ви почнете розуміти, що відбувається навколо вас, і зрозумієте, що необхідно робити далі. Дії такі ж, як і в традиційних квестах - комп'ютерних або в квест-кімнатах. Підходимо з розумом!

При відкритті нових карт з локаціями агенти будуть знаходити нових людей, предмети або докази. Наприклад, на одній з карт гравці зустрінуться з медсестрою, яка повідомляє необхідну, але розмиту інформацію (так і задумано). Що з нею робити (з інформацією, звичайно ж!), Вирішувати вам.

Варто відзначити чудову роботу дизайнерів, які як можна краще оформили карти локацій, прикрасивши їх надзвичайно стильними та барвистими панорамними ілюстраціями.

Перехід по локаціях можливий лише всією командою разом, а ось перебуваючи на території однієї локації, гравці можуть йти, куди їм заманеться. Іноді агентам потрібно буде перевіряти дії або спрацьовування властивостей своїх героїв. Наприклад, для того, щоб визначити втрачений час на переміщення в чергову локацію, потрібно буде кинути кубик.

Справжній агент T.I.M.E ніколи не повинен забувати про час!

В ході місії агенти втрачають деякий час - time units. На кожну спробу-забіг у команди буде всього 30 TU (time units). Наприклад, для переміщення між ділянками однієї локації потрібно заплатити 1 TU, а для того, щоб перейти в сусідню локацію - близько трьох TU (це залежить від того, яке число випало на кубику). Після 30 TU, якщо агентам так і не вдалося досягти мети, місія завершується провалом. В цьому випадку можна спробувати пройти її знову.

На кого розрахована ця гра

Основний сценарій гри Агентство ЧАС: Психіатрична лікарня неймовірно цікавий, але в той же час досить жорстокий. Він не рекомендується для гри з дітьми (для молодшої аудиторії автори розробили Loony Quest), а ось більш старші любителі сучасних настолок, особливо ті, хто вільно володіє англійською мовою, будуть в дикому захваті.

Гра заснована на розтині карток та виконанні певних дій і трохи схожа на Pathfinder: Повернення рунних Володарів. Загалом гра (всі її сценарії) розрахована на розвиток логіки і дедукції, за допомогою яких потрібно розгадувати квести, і створена для справжніх цінителів настільних ігор!

  • Час гри 90-120
  • Кількість гравців 1-4
  • Вік 12-18+
  • Мова Російська
  • Сеттинг Фантастичний
  • База Базова гра

Комплектация:

 – игровое поле
 – 8 фишек агентов
 – более 120 карт
 – фишка группы
 – кубик капитана
 – 6 кубиков
 – 61 щит
 – 140 жетонов ресурсов
 – 30 жетонов здоровья
 – 24 жетона состояния
 – правила игры.

Наразі коментарі відсутні.

Напишіть відгук
Агентство «Час» (T.I.M.E. Stories), рос

Агентство «Час» (T.I.M.E. Stories), рос

Приголомшливий квест, який ця гра створює на поверхні вашого столу! Вона перетворить вас в справжніх агентів, які працюють в секретному агентстві "ЧАС" (T.I.M.E)

3 інших товарів в цій категорії: