Суцільна темрява, рос (Кромешная тьма, Massive Darkness)

10222

Новий товар

Гра запропонує побути людьми, ельфами або гномами, яким доведеться протистояти злу. Гравці зустрінуться з надійними союзниками і спробують заволодіти непереможними артефактами

Детальніше

Наразі товар відсутній

Ціна 3 650,00 UAH

Сталося так, що кілька диких племен, які звикли поклонятися Темряві, вступили у війну з людьми, ельфами та гномами. Щоб протистояти їм, кращі ковалі викували унікальну зброю і надміцні обладунки. Це допомогло силам світла здобути перемогу. Про існування цих всесильних артефактів на довгий час забули - рівно до тих пір, поки Тьма знову не відродилася і не порушила спокій мирних жителів.

Гра запропонує побути людьми, ельфами або гномами, яким доведеться протистояти злу. Гравці зустрінуться з надійними союзниками і спробують заволодіти непереможними артефактами ...

Перед початком гри

Поверхня ігрового поля складається з окремих ділянок, а жетони і колоди з картками викладаються на поверхню ігрового столу.

Кожен гравець повинен вибрати собі героя, знайти його фігуру, планшет персонажа і всі маркери. Після цього гравці повинні визначитися з життєвим шляхом і покликанням свого персонажа. Поруч з планшетом поміщається лист класу (професії).

Перед тим, як відправитися в підземелля, гравці отримують дві картки спорядження: з легкими шкіряними обладунками і зброєю, а також вибирають учасника, який буде ходити першим.

Як грати

Гра цілковита пітьма складається з декількох раундів. Всі раунди мають по 5 основних фаз:

Фаза героїв. Учасники гри повинні по черзі активувати своїх персонажів і виконати до 3-х дій. Персонажі рухаються по підземеллям, борються з противниками, збирають жетони, змінюються елементами спорядження. А монстри, на яких напали, намагаються контратакувати своїх ворогів.

Фаза ворогів. Настав час монстрів, вони ж теж не дрімають. Основне завдання монстрів - вартувати підземелля і шукати чужинців, які ризикнули спуститися в темні глибини. Вони об'єднуються в загони, на чолі яких стоїть ватажок, а всі решта стають прибічниками. У агентів з'являється можливість викликати підкріплення. Самими ж небезпечними можна назвати бродячих монстрів, які зазвичай діють поодинці. У ватажків, агентів і бродячих монстрів є цінні скарби, а часом і смертоносна зброя, якою обов'язково слід заволодіти.

Фаза розвитку. При знаходженні жетонів цілей і під час знищення противників гравці отримують досвід. Його можна вкласти в нові навички, активувати, які можна лише на певному рівні. До речі, в режимі Історія гравці можуть зберегти свій досвід і набуті навички.

Фаза подій. Настав момент дізнатися про подальшу долю персонажів. Цим повинен займатися перший гравець. Він витягає картку подій і читає її ефекти, після чого вони відразу стають активними.

Заключна фаза. Це завершення чергового раунду. Всі ефекти раунду перестають бути активними. Право здійснення ходу переходить до учасника, який сидить за годинниковою стрілкою від першого гравця.

Іскра життя

На початку кожного раунду загоряється іскра життя. Якщо ваші співучасники загинули в боях з ворогами, вони можуть воскреснути на самому початку раунду за допомогою жетонів картки Іскри життя.

Світло і темрява

Світло і Тьма в даній грі інтерпретуються досить неоднозначно. Це, звичайно ж, парадокс, але в світлі часом з'являється жорсткість, тьма ж отримує світло. Так, наприклад, якщо персонаж виявиться в темних зонах підземель, він потрапить на територію тіні. Темрява може приховати персонажа від нападу чудовиськ або дозволить несподівано напасти на противника.

Смертельна сутичка в темряві

Починаючи бій з нечистю, учасники гри можуть використовувати кубики жовтого і червоного кольору (червоні кубики сильніші). Число мечів визначають шкоду. Атаки можуть бути ближніми, далекими і магічними. Є ще кубики синього і зеленого кольору, які необхідні для захисту (кубики зеленого кольору ефективніші). Існують і додаткові символи, такі як Вибух і Діамант, вони можуть активувати чари або посилити дії кубика. У противника також є можливість застосовувати чари.

Кінець гри

Кінець гри настає в тому випадку, якщо:

  • гравцям вдається виконати всі завдання пригоди. Вони стають переможцями;
  • немає можливості досягти мети або воскресити персонажів. Учасники програють.

Для кого створена гра

Дана гра прекрасно підійде для людей, яким подобаються барвисті Данжі з доступними правилами, цікавими персонажами і небезпечними противниками. Також цікавою вона буде і для тих, хто любить прокачати персонажа, доводячи його вміння до досконалості.

Радимо звернути увагу і на такі ігри, як Pathfinder: Повернення рунних Володарів і Descent.

  • Час гри 90-180
  • Кількість гравців 1-6
  • Вік 14-18+
  • Мова Російська
  • Сеттинг Фентезі
  • База Базова гра

Комплектация:

 – 9 тайлов
 – 6 комплектов по 20 листов умений
 – 6 миниатюр героев
 – 6 пластиковых планшетов
 – 6 цветных подставок
 – 6 листов героев
 – 12 цветных пластиковых фишек
 – 117 токенов
 – 69 миниатюр монстров
 – 207 мини карт
 – 50 карт охранников
 – 12 карт бродячих монстров
 – 12 кубиков
 – правила игры

Наразі коментарі відсутні.

Напишіть відгук
Суцільна темрява, рос (Кромешная тьма, Massive Darkness)

Суцільна темрява, рос (Кромешная тьма, Massive Darkness)

Гра запропонує побути людьми, ельфами або гномами, яким доведеться протистояти злу. Гравці зустрінуться з надійними союзниками і спробують заволодіти непереможними артефактами

30 інших товарів в цій категорії: