Хочеш зробити свою настільну гру? 

Видавництво Kilogames активно підтримує українських авторів настільних ігор та допомагає видати власні настільні ігри. 

В нашому портфоліо ти вже можеш знайти такі українські ігри, як: БоботЗахисник корониЗСУ.Armed forces of Ukraine

Маючи релевантий досвід, ми з радістю допоможемо тобі.



Авторам

Як створити свою настільну гру?

1. Придумайте тему настільної гри, про що саме буде гра. 

2. Визначте на яку цільову аудиторію буде розрахвана гра. Якого віку гравці, та який рівень входження в хобі. Це допоможе визначитись зі складністю та механікою гри. 

3. Оберіть, а краще вигадайте базову механіку, на основі якої буде будуватись ігровий двигун. 

4. Чітко сформуйте мету гри, як визначатиметься переможець. 

5. Розробіть елементи гри в черновому варіанті. Для початку гра може бути накидана від руки на чорновику, щоб потім доробити та розробити макети. 

6. Пропишіть правила гри. Коли ви остаточно визначитесь з базовим процесом гри, пропишіть структуру правил. 

7. Зіграйте мінмум 20 разів з різними людьми, щоб протестувати та доробити ігровий процес. 



Авторам

Що робити далі, коли ти вже створив свою гру? 

Для того, щоб ми змогли предметно обговорити деталі та оцінити твою гру, відправ листа на нашу пошту: alex.pol@kilogames.com.ua

В листі обов'язково вкажи: 

  • Назву гри
  • Детальний опис гри (про що гра)
  • Опиши механіку гри 
  • Правила гри
  • Відправ фото, а краще відео прототипу гри. 




Авторам

На що звернути уваги під час розробки/створення настільної гри? 

-  Перевір чи є гра "клоном" гри що вже існує. Звісно, ми розуміємо, що розробити свою унікальну механіку достатньо не просто. Але якщо ти береш за механіку "Манчкін" і змінюєш тільки персонажів та текст на картах або робиш монополію на іншу тематику - це вже не вважається авторською грою. Такі ігри називаються піратськими, і не одне видання (в т.ч. і ми) не погодиться друкувати таку гру. Навіть не марнуй свій час.  

- Не відправляй запит у видавництво, якщо в тебе ще немає прототипу в який можна зіграти. Без прототипу ми не зможемо зрозуміти про що гра, як в неї грати та чи цікава вона. 

- Якщо прототип не протестовано хоча б 10-20 разів з різними людьми, в тебе будуть дуже малі шанси на отримання згоди для друку. У ході тестування вилазить багато моментів які потребують уваги та доробок, щоб гра стала ідеальною. Дороби, а тільки потім відправляй. 

Чекаємо на твої пропозиції, щоб разом створити черговий світовий хіт ;)