- Хвиля міжусобних воєн прокотилася світом. Надходять повідомлення про великі набіги на замки. Я думаю, вам уже самим довелося неодноразово захищати свої володіння від полчищ нежиті або божевільного сусіднього лорда. Багато хто впав у цих битвах і для того, щоб зібрати ідеальне військо, потрібно знати пропорцію найманців у своїй армії.
До цього ми публікували докладний опис здібностей істот, нижче Ви знайдете склад колод базової коробки гри «Захисник Корони».
Світлий орден.
Людський рід - найчисленніший, слабоорганізований та поширений. Загальна кількість людей перевищує кількість ельфів, орків та нежиті разом узятих. Фактично, люди не мають ні центрального королівства, ні столиці - кожна область є самодостатньою, і може воювати як з іншими расами, так і з сусідами-родичами. Люди жадібні, хитрі та хтиві. Вони релігійні та алкоголезалежні одночасно. Їхні предки, можливо, збудували тетраліти, проте в цьому ніхто не впевнений - записів з тих часів не залишилося. А люди люблять, люблять все записувати, тримати все на папері та на обліку. Вони знають про своїх ворогів краще за будь-яку іншу расу, і це не дивно, адже деяких людей приймають у себе навіть ельфи.
У колоді 40 карт істот:
- Фермер з кнуром - 6
- Досвідчений ополченець - 6
- Шалений інквізитор - 3
- Юний гонець - 4
- Бойовий орел - 3
- Жрець сонця - 3
- Доблесний лицар - 4
- Влучний арбалетник - 6
- П'яний громила - 3
- Світлий паладин – 2
Зеленошкірі.
Орочі племена - найдавніші з мешканців світу. Це кочівники з дуже старою, консервативною та досить цікавою системою вірувань. Їхня агресивність відома здавна, проте це також входить у віру орків, а власними силами зеленошкірі - практично фермери. Вони добре знаходять спільну мову з більшістю мешканців плоскогір'я і пустель, вміють вирощувати деякі родючі рослини буквально в піску.
У колоді 40 карт істот:
- Гоблін-підривник - 4
- Гоблін-лучник - 7
- Швидкий гоблін - 6
- Великий орк -4
- Орк-шаман - 4
- Гоблін-злодюга - 4
- Орк-Берсерк - 4
- Гоблін-летяга - 4
- Гірський троль - 2
- Печерний троль – 1
Лісовий народ.
Лісовий народ - найзагадковіший і непередбачуваний учасник битв. Зовнішньо ельфійська народність нагадує людей. Витончених, майже досконалих зовні. Однак під неймовірно приємною зовнішністю ховаються справжні потвори, які за жорстокістю можуть дати фору нежиті. Вони не нехтують застосовувати жахливу отруту, стріляють не на забій, а на поранення - у військовому плані лісова армія є найефективнішою, хоч і не такою чисельною. Також на моральний дух противника впливає те, що ельфи не нехтують поїдати м'ясо супротивників, що свіжопали, і забирають трупи в глибину лісу. Небагато людей, що вижили, бачили застиглі трупи солдатів, з яких густим шаром росла розкішна пшениця...
У колоді 40 карт істот:
- Ельф-снайпер - 4
- Ельф-лучник - 8
- Стародавній ент - 2
- Ельф-наїзник - 4
- Лісова фея - 6
- Ельф-спритник - 4
- Луговий єдиноріг - 3
- Ельф-старійшина - 2
- Отруйна лоза - 3
- Дріада садівник – 4
Живі мерці.
Одного разу людей у безіменній країні спіткала жахлива хвороба, яка вбиває лише дітей, але дуже ефективно. Народ, що втратив майбутнє, практично збожеволів від горя, і спробував за допомогою найдавніших, первинних заклинань воскресити занепале покоління. Інквізиція спробувала зупинити їх, проте була перекинута кількістю та практично знищена. Алхіміки, що збожеволілі, вчені та підпільні маги зайнялися тим, чим ніхто до них займатись не хотів – вони почали експерименти над енергією життя, власною душею... Так з'явилася нежить.
У колоді 40 карт істот:
- Могильний вовкулак - 4
- Гнилий зомбі - 6
- Ліч-некромант - 3
- Кістяний голем - 2
- Стародавній вампір - 2
- Скелет-лучник - 6
- Проклята мумія - 4
- Повзучий жах - 4
- Злісна примара - 3
- Скелет-воїн – 6
Заклинання.
Природні здібності до магії мають не всі істоти, але ті ж, хто зумів їх у собі розвинути, користуються великою пошаною серед свого народу. Генералам і лордам, доступні магічні джерела, завдяки яким можна використовувати закляття, укладені у свитках.
- Удар блискавки - 4
- Безпорадність - 2
- Параліч - 4
- Зсув - 6
- Зачарована зброя - 4
- Жертва - 2
- Вогненна куля - 2
- Сказ - 4
- В атаку - 2
- Дихання дракона - 4
- Крижаний промінь - 4
- Гіпноз – 2
Будова.
Зміцнюючи свої замки, можна будувати як захисні споруди, так і різні споруди, що допомагають війську більш ефективно боротися. У колоді будівель 44 карти:
- Стічна канава - 2
- Сталеві шипи - 4
- Вогняна пастка - 2
- Частокіл - 12
- Дозорна вежа - 8
- Баліста - 4
- Арсенал - 1
- Таверна - 1
- Трамплін - 2
- Школа магії - 2
- Ринок - 2
- Катапульта - 3
- Військова академія – 1
Підземелля - спуск. Іноді воїни можуть знаходити підземелля, що зберігають як скарби, так і небезпеки. У колоді спуску 30 карток:
- Іржава зброя - 5
- Нічого... - 4
- Монетка! - 10
- Крижана печера - 2
- Пастка - 2
- Цілющий мох - 2
- "Хочу-додому" телепорт - 1
- Отруйні спори – 4
Підземелля – скарб. Кажуть, що скарби, що зберігаються в земних надрах, дуже допомагають тому, хто їх знайшов, щоправда, подейкують, що після деяких знахідок люди не виживають зовсім або випускають на волю стародавніх чудовиськ. У колоді 20 карт скарбів:
- Джерело мани - 3
- Печерне звірятко - 1
- Печерний звір - 1
- Печерна звірюга - 1
- У-у-упс! - 1
- Скарб! - 8
- Трофеї полеглих - 2
- Жахлива мутація - 1
- Неприйнятень, що вирвався - 1
- Одне кільце, щоб ... - 1