Ви вже щасливий власник коробки нової авторської настільної гри "Захисник корони", але сперечаєтеся з друзями, як діє та чи інша здатність істоти? Не хвилюйтеся, ми зібрали всі питання по абілкам в одну купу і створили цей скромний список з докладним описом, як все-таки вони всі працюють. Нижче список, після якого посилання на цей документ окремим файлом для скачування (PDF).
Безтілесний - отримує лише 1 шкоду з будь-якого джерела, незалежно від типу шкоди - рукопашна, стрілецька, магічна або від пасток (від будь-якого заклинання, що завдає шкоди, отримує лише 1 шкоду). Істота може проходити крізь будівлі.
Бойовий дух (x) - щоразу, коли юніт із цією здатністю вбиває істоту противника (будова не вважається), цей юніт отримує (+x) до атаки. Бонус до атаки не знімається наприкінці ходу. При кожному наступному спрацьовуванні цієї здатності бонуси до атаки від неї підсумовуються.
Броня (x) - юніт з цією здатністю отримує на Х менше шкоди від стрілецьких атак, але не менше 1. Якщо стрілецька атака стає з якоїсь причини ще й магічною, вона завдає повної шкоди.
Вампіризм (х) - коли істота з вампіризмом завдає шкоди іншій істоті, вона відновлює собі Х життя, але не більше максимального значення.
Разом - сила (x) - коли істота з цією здатністю перебуває в одній клітці із союзною істотою, вона отримує бонус +Х до атаки. Цей бонус до атаки підсумовується з іншими бонусами. Якщо ця істота з якоїсь причини виявилася одна в клітці (пішла вперед або була пересунута), бонус перестає працювати.
Сморід - коли ця істота вмирає, істота, яка вбила її, назавжди втрачає всі свої здібності (атака, швидкість і життя залишаються без змін). Якщо вона вбита будовою, магією чи пасткою, то сморід не діє.
Надихнути (х) - всі союзні істоти на лінії, де активувався юніт із цією здатністю, отримують +Х до атаки до кінця ходу.
Озброїти (х) - при активації цього юніту Ви можете вибрати будь-яку союзну істоту, яка ще не має бонусу до атаки, ця союзна істота отримує +Х до атаки назавжди. Істота може озброїти саму себе.
Крадіжка - у той момент, коли ваша істота з цією здатністю потрапляє на територію замку супротивника, Ви забираєте у супротивника все золото, яке він має в цей момент. При грі 2 на 2 золото забирається в обох гравців ворожого замку.
Воскресіння (х) – воскрешаєте істоту з вашого цвинтаря вартістю до Х включно. Здатність спрацьовує лише один раз, коли Ви наймаєте цю істоту. Якщо на цвинтарі немає істот, ця здатність не працює.
Вперед (х) – пересуньте одну істоту, яка знаходиться в клітці з цим юнітом, на одну клітку вперед, якщо там немає ворожих юнітів.
Гниль - коли істота з цією здатністю вмирає, вона завдає 1 шкоди всім ворожим істотам у сусідніх клітинках.
Подвійний удар - істота з цією здатністю завдає шкоди двічі поспіль. Цілі для атаки можуть бути різні. При заподіянні шкоди враховуються всі бонуси. Наприклад: У істоти бонус до атаки +3 і своя базова атака 3, це означає, що істота атакує із силою 6 двічі поспіль.
Дохід (х) - Ви отримуєте Х монети при активації цього юніту.
Зцілення (х) – істота з цією здатністю зцілює союзну істоту чи себе на Х житті. Загальна кількість життя зцілюваного істоти у своїй неспроможна перевищити максимальне.
Камікадзе - атакуючи будову, знищує цю будову та вмирає сам. Не діє проти істот. Не діє на пастки, тому що атакувати пастку не можливо.
Конструктор - це істота коштує на 1 монету дешевше за кожну істоту, яку Ви скидаєте з цвинтаря. Ці карти виходять із гри.
Пастка – має імунітет до будь-яких атак. Спрацьовує, коли істота противника заходить на клітку з пасткою. Зупиняє рух. Після спрацьовування пастка знищується.
Промінь смерті (х) – завдає (х) шкоди магією всім істотам противника на лінії атаки. Це чарівна атака, тобто до неї не додаються бонуси до атаки.
Маг - атаки цієї істоти по інших істот завдають магічної шкоди.
Мародер - ця істота отримує вдвічі більше монет за вбивство істоти супротивника. Здібність не діє проти будівель.
Блискавка (х) - атакує будь-якого юніта, завдаючи (х) ушкоджень магією. Це чарівна атака, тобто до неї не додаються бонуси до атаки.
Загальне зцілення (х) - зцілює всі союзні істоти в клітині, де знаходиться сам цілитель, і в усіх сусідніх клітинах (по діагоналі клітина теж вважається сусідню) на Х очків життя кожне. Загальна кількість життя зцілюваного істоти у своїй неспроможна перевищити максимальне.
Зганьбити - істота противника втрачає всі свої здібності та бонуси, отримані до цього.
Параліч - завдаючи шкоди істоті, накладає на неї статус Параліч (відзначається жетоном з павутинкою). Щоб активувати паралізовану істоту, потрібно віддати три накази відразу, після чого Параліч спадає. Наприклад: Ваш стрілець на полі бою з жетоном Паралічу. У фазу роздачі Наказів Ви віддаєте три накази Лучнику і знімаєте жетон Паралічу. У фазу активації юнітів, Ви активуєте Лучника, як звичайну істоту, ходите та атакуєте їм.
Руйнівник (х) - при атаці проти будов ця істота наносить додатково Х шкоди. Наприклад: у Гобліна-летяги атака 2 і здатність руйнівник 3, це значить, атакуючи ворожі істоти, він буде завдавати 2 шкоди, але атакуючи ворожі будови, він завдаватиме 5.
Прагнення (х) - щоразу, коли істота з цією здатністю активується, воно отримує + Х до атаки. Наприклад: у Світлого паладина атака 3 і прагнення 2. У першому ході, коли гравець його активує, Паладін отримує два жетони +1 до атаки і його сила атаки стає 5, при наступній активації Паладін отримує ще два жетони +1 до атаки та його сила атаки стає вже 7 і т.д.
Регенерація (х) – при активації ця істота відновлює Х життя. Загальна кількість життя не може бути відновлено більше максимального рівня.
Зсув (х) - істота з цією здатністю переміщає (х) істот у клітці чи сусідніх клітинах однією клітину.
Смертельна отрута - якщо істота з цією здатністю завдала шкоди ворожій істоті, ця ворожа істота відразу ж помирає. Якщо шкоди завдати не вдалося, смертельна отрута не діє.
Смертник - атакуючи істоту, знищує її та вмирає сам. Не діє проти будівель. Не діє на пастки, тому що атакувати пастку не можна.
Снайпер діє разом зі здатністю стрілок. Атакує будь-якого юніта на полі бою. Перебуваючи в ближньому бою, істота не може використовувати здатність снайпер.
Стрілецький імунітет - юніт з цією здатністю не отримує шкоди від стрілецьких атак.
Стрілець - стрілецька атака. Атакує найближчого юніта супротивника на лінії атаки. Перебуваючи в ближньому бою юніт втрачає здатність стрілок.
Трупоїд (х) – відновлює (х) життя при знищенні істоти супротивника, але не більше максимального.
Прискорення (х) - якщо істоті є хоча б один жетон поранень, його швидкість збільшується на (х).
Фізичний імунітет - юніт не отримує шкоди від рукопашних атак.
Здравствуйте, не нашел в интернете, как правильно работает навык сдвиг у эльфийского юнита "Древний энт" в игре Защитник Короны. 1) Он сдвигает любого юнита на поле? 2) Юнита можно сдвигать во все 8 сторон? (Вперед, назад, в лево, в право и 4 диагонали) 3) Если на клетке есть два юнита, можно ли выбрать и сдинуть? (2 Юнита на соседних клетках, тот же вопрос, неважно сколько их на клетках, можно ли выбирать и сдвигать?) 4) Если на клетке 2 юнита, я обязан двигать обоих или могу выбрать одного?